Tané Hermetic Especialistas en puertas herméticas

CERTIFICACIONS / POLÍTICA DE QUALITAT

 

Certificacions oficials


Alguns dels segments industrials en els quals operem exigeixen cada vegada més el compliment de normes estrictes quant a processos de fabricació, productes i/o demostrar que la funció per a la qual es fabrica una porta s'ha provat en un laboratori oficial.

Les nostres instal·lacions i processos de fabricació així com els nostres productes amb aplicacions específiques han rebut els certificats oficials necessaris per poder comercialitzar-los.


Quedem a la seva disposició per remetre'ls-hi sota sol·licitud expressa.

Política de Qualitat
 

La Direcció considera que la Gestió de la Qualitat és clau pel futur de Tané Hermetic i per a la seva excel·lència.
En aquest sentit, la Direcció es compromet amb els següents punts:

 

  • Implementar el Sistema de Gestió de la Qualitat d’acord al què es defineix en la norma UNE-EN ISO 9001:2015, i millorar contínuament la seva eficàcia aportant els recursos necessaris.

 

  • Continuar essent capdavanters i líders en innovació, marcant referència en el nostre sector.

 

  • Comercialitzar, fabricar i vendre productes tècnics d’alta qualitat.

 

  • Oferir productes i serveis de la màxima qualitat de forma que compleixin les expectatives generades tant pels nostres clients com parts interessades, així com els requisits establerts, i ser valorats per aquest fet.

 

  • Treballar amb una actitud oberta, positiva, creativa i resolutiva en el desenvolupament de les tasques i processos que es realitzen a l’empresa.

 

  • Involucrar al personal com a responsable directe de la Gestió de la Qualitat en el desenvolupament de les seves tasques, fent especial èmfasi en l’autocontrol d’aquestes.

 

  • Tenir un equip de treball motivat, format, competent, satisfet i amb les responsabilitats clares per la realització de les seves tasques i com a base de la Qualitat, la seva Gestió i la seva Millora Contínua.

 

  • Establir objectius i indicadors que permetin augmentar l’eficiència dels processos i activitats que aporten valor al Sistema de Gestió i serveixin per complir els objectius de forma eficient.

 

  • Comunicar i difondre aquesta política entre el personal de l’empresa, a fi i efecte que l’entenguin i la segueixin.

 

  • Revisar periòdicament el sistema de Gestió de la Qualitat, amb el compromís d’assegurar el correcte y eficaç desenvolupament, millora contínua y la seva adequació a nous requisits aplicables.

 

Per aconseguir tots aquests punts, cal que l’organització rendibilitzi els mitjans tècnics i humans per ser més competitius, això ens ha de permetre assumir noves inversions per poder continuar a primera línia. En aquest sentit l’empresa vol assolir un creixement sòlid i harmònic que garanteixi al màxim els llocs de treball.

 

Cal tenir en compte que el client és la base i és qui dona sentit a la nostra activitat.
Per
aquesta raó el nostre objectiu és l’assoliment de la Satisfacció del Client.

 

                                                               La Gerència

 

  

 

Aquest espai web utiliza cookies pròpies i de tercers per tal de millorar els nostres serveis.

 

Si continua, entenem que accepta el seu ús. Pot informar-se sobre la nostra política de cookies aquí

Accepto