|
|
Certificacions oficials
Alguns dels segments industrials en els quals operem exigeixen cada vegada més el compliment de normes estrictes quant a processos de fabricació, productes i/o demostrar que la funció per a la qual es fabrica una porta s'ha provat en un laboratori oficial.
Les nostres instal·lacions i processos de fabricació així com els nostres productes amb aplicacions específiques han rebut els certificats oficials necessaris per poder comercialitzar-los.
Quedem a la seva disposició per remetre'ls-hi sota sol·licitud expressa.
|
La Direcció considera que la Gestió de la Qualitat i el Medi Ambient és clau pel futur de Tané Hermetic i per a la seva excel·lència.
En aquest sentit, la Direcció es compromet amb els següents punts:
- Implementar el Sistema de Gestió de la Qualitat i el Medi Ambient d’acord al què es defineix en la norma UNE-EN ISO 9001:2015 // ISO 14001:2015, i millorar contínuament la seva eficàcia aportant els recursos necessaris.
- Continuar essent capdavanters i líders en innovació, marcant referència en el nostre sector.
- Comercialitzar, fabricar i vendre productes tècnics d’alta qualitat.
- Vetllar per que el desenvolupament de les activitats que es realitzen tinguin el menor impacte ambiental a través d’un seguiment de l’activitat i del aspectes ambientals.
- Prendre les mesures necessàries per minimitzar el consum de recursos energètics i materials, així com per reduir de forma continua i en la mesura del possible, la contaminació generada en l’exercici de l’activitat empresarial.
- Informar i col·laborar amb entitats públiques i treballadors en situacions de crisi i emergència.
- Oferir productes i serveis de la màxima qualitat de forma que compleixin les expectatives generades tant pels nostres clients com parts interessades, així com els requisits establerts, i ser valorats per aquest fet.
- Treballar amb una actitud oberta, positiva, creativa i resolutiva en el desenvolupament de les tasques i processos que es realitzen a l’empresa.
- Involucrar al personal com a responsable directe de la Gestió de la Qualitat i el Medi Ambient en el desenvolupament de les seves tasques, fent especial èmfasi en l’autocontrol d’aquestes i fer partícips en la mesura del possible tant al personal propi com a col·laboradors i proveïdors del compliment del Sistema de Gestió Ambiental.
- Tenir un equip de treball motivat, format, competent, satisfet i amb les responsabilitats clares per la realització de les seves tasques i com a base de la Qualitat, la seva Gestió i la seva Millora Contínua.
- Establir objectius i indicadors que permetin augmentar l’eficiència dels processos i activitats que aporten valor al Sistema de Gestió i serveixin per complir els objectius de forma eficient.
- Comunicar i difondre aquesta política entre el personal de l’empresa, a fi i efecte que l’entenguin i la segueixin.
- Revisar periòdicament el sistema de Gestió de la Qualitat i el Medi Ambient, amb el compromís d’assegurar el correcte y eficaç desenvolupament, millora contínua y la seva adequació a nous requisits aplicables.
Per aconseguir tots aquests punts, cal que l’organització rendibilitzi els mitjans tècnics i humans per ser més competitius, això ens ha de permetre assumir noves inversions per poder continuar a primera línia.
En aquest sentit l’empresa vol assolir un creixement sòlid i harmònic que garanteixi al màxim els llocs de treball.
Cal tenir en compte que el client és la base i és qui dona sentit a la nostra activitat.
Per aquesta raó el nostre objectiu és l’assoliment de la Satisfacció del Client.
La Gerència
04/01/2023
|